Leveranstid för varor beställda genom vår webbutik är 1-3 veckor. För vidare information om köp- och leveransvillkor, klicka här>
BRITTANIA BAD AB
Pottenborgsvägen 3 A
263 57 Höganäs
Copyright © 2022 Brittania Bad AB
HUR LÅNG ÄR ER LEVERANSTID?
Leveranstiden som anges i vår webbshop och i orderbekräftelsen är endast en preliminär leveranstid. Har du bråttom med en leverans rekommenderar vi alltid att du ringer vår kundtjänst och stämmer av före beställning. Leveranstid för lagervaror är ca 2-5 arbetsdagar. Leveranstid för beställningsvaror är ca 20-25 arbetsdagar.
OM JAG BESTÄLLER FLERA PRODUKTER SAMTIDIGT FÅR JAG ALLT PÅ SAMMA LEVERANS?
Vi samlar så mycket som möjligt till ett och samma leveranstillfälle. I en beställning kan det vara så att vi har vissa produkter på lager och andra som är på beställning. Då kan vi komma att delleverera ordern. Har ni önskemål om att få alla produkter levererade vid ett och samma tillfälle så ange de som ordernotering så gör vi vårt bästa för att tillgodose ert önskemål.
OM JAG INTE ÄR NÖJD MED VARAN, HUR GÅR JAG TILLVÄGA FÖR ATT GÖRA EN RETUR?
Hos har du 14 dagars ångerrätt. Vid åberopande av ångerrätt står du som kund för returfrakten. En förutsättning för ångerrätten är dock att varan är oanvänd och oskadad samt att medföljande originalförpackning och emballage är helt och rent.
Vid utnyttjande av ångerrätt eller retur, mejla oss på order@brittaniabad.se eller ring 031-7972 629. Vi skickar instruktioner till dig angående hur du ska du ska gå tillväga.
Du måste få en bekräftelse från oss att returen är godkänd och att ångerfristen inte har passerats innan varorna skickas tillbaka. Returfrakten bokas alltid av oss och vi mejlar en returfraktsedel till dig.
HUR GÖR JAG OM JAG FÅR EN PRODUKT SOM ÄR SKADAD?
Om du har fått en defekt eller felexpedierad vara ber vi dig att omgående kontakta oss på order@brittaniabad.se. Beskriv felet så utförligt som möjligt, gärna tillsammans med bild. Om vi inte kan lösa problemet får du naturligtvis reklamera produkten för att få en ny. Reklamationer skall göras i enlighet med de instruktioner du får av oss. Kontrollera alltid produkten före montering då monterade produkter ej kan reklameras. Detta gäller inte om felet är dolt och ej kan upptäckas före montering.
Vid fraktskada – kontrollera varan noggrant vid leverans. Om varan eller emballaget är skadat så skall detta dokumenteras med bilder och anmälas till fraktbolaget direkt på plats. Detta genom att skadan noteras på fraktsedeln före det att leveransen kvitteras. Anmäl därefter skadan till oss på 031-79 72 629 så hjälper vi dig med reklamationsärendet.
TELEFON
031-79 72 629
MAIL
info@brittaniabad.se
SNABB RESPONS
Vi försöker svara på meddelanden inom 24 timmar.